Nid

Nid
@nid_
Yaşamın hırpalamasından kitaplara kaçan bir kız
İç Mimarlık son sınıf öğrencisi
İstanbul
14 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
8/10
·
Beğendi
Terapistimin önerisiyle okuduğum kitap. Bölüm bölüm okudum henüz tam bitirmedim fakat okuduğum bölümler için söyleyebilirim ki kendinizde bir şeyler bulmamanız imkansız gibi bir şey. Merak uyandıran ve ufuk açıcı bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Hayatı Yeniden KeşfedinJeffrey Young · Psikonet Yayıncılık · 20205,6bin okunma
Sevda isimli okura yanıt verildi
Nid
Evett İyi Hissetmek kitabını ben de okumak istiyordum. Diğer bahsettiğiniz kitaplara da bakacağım teşekkür ederim. İyi okumalar size de😇
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Okurken Montag’ın yanına gidip onunla mücadele etmek istedim. İçine çeken bir kitap, içinde çokça altını çizeceğiniz yerler mevcut. Akıcı bir dili var ve hikaye gerçekten çarpıcı.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
Nid
Bir de kitabın isminin nasıl konulduğu da güzel bir detay. Kitabın sonunda buna ulaşabilirsiniz :)

Nid

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
32 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2020 12:31
·
2020 14. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Nid
Çerezlik, bir kitap 1 saatte bitirdim, amok etkisini akıcı bir dille anlatmış. Hikaye güzel.