Terapistimin önerisiyle okuduğum kitap. Bölüm bölüm okudum henüz tam bitirmedim fakat okuduğum bölümler için söyleyebilirim ki kendinizde bir şeyler bulmamanız imkansız gibi bir şey. Merak uyandıran ve ufuk açıcı bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Okurken Montag’ın yanına gidip onunla mücadele etmek istedim. İçine çeken bir kitap, içinde çokça altını çizeceğiniz yerler mevcut. Akıcı bir dili var ve hikaye gerçekten çarpıcı.