Nido

Nido
@nidaa09
Yaşayanlar unutmuştu bizi, biz öldüğümüzle kalmıştık..
Reklam
Seni düşünmek güzel şey, Seni düşünmek ümitli şey. Dünyanın en güzel sesinden, En güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey. Seni düşünmek güzel şey, Seni düşünmek ümitli şey, Fakat artık ümit yetmiyor bana. Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum.. Nazım Hikmet Ran
Şiir
Aklıma geliyorsun,dengemi kaybediyorum.. Anonim
Aşk
Ben seni severken kendimi çok üzdüm..
Aşk