Nido

Nido
@nidaa09
Yaşayanlar unutmuştu bizi, biz öldüğümüzle kalmıştık..
Uzaklaşmak istediğim şeyle,içimin gittiği şey aynı.. Franz Kafka
Edebiyat
Reklam
Gitti işte. Herkesin gittiği gibi.. John Steinbeck
1000Kitap
Sevmek ve beklemek aynı şey değildir. Her sever fakat herkes bekleyemez.. Fyodor Dostoyevski
Edebiyat
Zaman her şeyin ilacıysa,fazlası intihara girmez mi.. Oğuz Atay
Edebiyat
Kimse benim bir çiçekle mutlu olabileceğim ihtimalini düşünmedi..
1000Kitap