Nido

Nido
@nidaa09
Yaşayanlar unutmuştu bizi, biz öldüğümüzle kalmıştık..
Kalabalığın ortasında.. içinden söylediğin şarkıyı duyar biri..
İnsan ve Duygular
Reklam
Artık hiç bir şey eskisi gibi değil, Bende öyle.. Cahit Sıtkı Tarancı
Duygular
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum Nazım Hikmet Ran
Şiir
Koskoca şehrin hiç gelmediğin sokaklarında bile seni görme umuduyla etrafa bakmanın nasıl hissettirdiğini bilmiyorsun.. Cahit Zarifoğlu
Şiir