Nida Sıdar

-Ne yapayım peki? Bu kadar deli divane olmaktan utanç duyuyorum, ama elimde değil bundan kurtulmak. + Değil demek? Saçma! Şöyle ya da böyle olmak elbette kendi elimizde. Bedenimiz bahçemizdir, irademiz de bahçıvanı, ister ısırgan dikersin, ister kekik, ister hıyar yetiştirir, kabak ekersin, bahçeni ya tek bir bitkiye ayırabilirsin ya da bir sürü çiçekle doldurabilirsin, yeter ki sen iste! Bahçenin kısır kalması da elinde, verimli, bakımlı olması da. Bunların hepsi irademize bakar.
Sayfa 25·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 35. kitabı
Karamazov Kardeşleri okuyordum sınava hazırlanma nedeniyle yarım bıraktım. Othello’ya başladım dün ve bugün hemen bitirdim. O kadar akıcı bir kitap kii ah Othello keşke karına da sorsaydın işin aslını dinleseydin... İnsanız ve yıl kaç olursa olsun duygularımız değişmiyor. Kıskançlık, kin, öfke, sahiplenme duygusu... Romeo ve Juliet’ten sonra Shakespeare’in okuduğum ikinci kitabı oluyor bu, buna da bayıldım, mutlaka okuyun
OthelloWilliam Shakespeare · Karbon Kitaplar · 201826,8bin okunma

Nida Sıdar

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 35. kitabı
William Shakespeare
8.2/10 · 26,8bin okunma

Nida Sıdar

, bir kitabı yarım bıraktı
%13 (96/704 syf.)
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,5bin okunma