“Kerberos sana saldırdığını hatırlamıyor, vicdan azabı çekmiyor, kulübesinde mutlu bir şekilde yatıyor ama sen belki de ömrün boyunca, yanından bir köpek geçse ürpereceksin, kâbus göreceksin. Ama bir unutabilsen...”
Kitabı az önce bitirdim. Başta basit gibi gelmişti. Serenad’ın yerini alamayacağını düşündüm. Livaneli’nin her kitabı o kadar kıymetli ki... Asla tahmin edilemez ve çok etkileyiciydi. Mutlaka okuyun. Etkisinden ne zaman çıkıcam bilmiyorum