Bu dünyaya ahlaki değer yargılarımızla caka satalım diye gönderilmedik. Ne vasat insanların sözlerini dinlerim, ne de güzellerin işine karışırım. Bir insanın kişiliğini sevmişsem, kendini ifade etmek için hangi yöntemi kullanırsa kullansın hoşuma gider
Ben bu kadar altını çizdiğim bir kitap okumadım. Lord Henry’ye aşık oldum diyebilirim. Gerçekten bu kitap tüm kişisel gelişim kitaplarına bedel. Okurken üstünde uzun uzun düşündüm. Dili sade ve akıcı bir kitap.En sevdiğim karakter Lord Henry oldu. Mutlaka okumalısınız, bakış açınızı değiştireceğine inanıyorum.