KabilLord Byron Ben neden varım ve sen neden mutsuzsun ve dünyada var olan her şey neden mutsuz?
Sonuçta tüm mutsuzları yaratan bile mutlu olamaz: Yok etmek için yaratmak üzücü bir iştir!
Ebeveyn bize şunu söyler: "O her şeye kadir." Öyleyse neden dünyada kötülük var? Bunu babama defalarca sordum, o da şu cevabı verdi: "Kötülük sadece iyiliğe götüren bir yoldur."
Sen sevgiye yabancısın... Peki o, senin tanrın, o neyi seviyor? "Var olan her şeyi" der babam, ama itiraf ediyorum: bunu göremiyorum.
"Senin için üzülüyorum, sen öleni seviyorsun."
"Ben de senin için üzülüyorum, sen hiçbir şeyi sevmiyorsun."