"Bir ulusun bütün yönetimi bana bırakılsaydı ,ilkin dilini düzeltirdim. Çünkü dil düzgün olmayınca söylenen anlaşılmaz ve yapılması gereken yapılmadan kalır, böyle olunca töreler ve sanat geriler,adalet yoldan çıkar,halk çaresizlik içinde kalır.İşte bu yüzden söylenmesi gereken başıboş bırakılamaz."
-Konfüçyüs-