Ölenlerimize yakışan bir biçimde olmalıyız.
Hangisine alışılır acının söyleyebilirim şimdi Hangisi korunda ısıtır depreştirir insanı Hangi sevinç başıboştur artık biliyorum Hangisinin o Yıldırım kökleri acılardan beslenir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçen sadece günlerde ölümse sadece biçim değiştirdi..
Erdemleri rehberimiz anıları yolumuza ışık olsun..
Bu şehir gençliğimdi benim aşklarım gizlerim meraklarım kavuşup kavuşup yitirdiğim sevincim..