Yedi farklı ülkede yaşayan her biri kendi alanında uzman sayısız karakter... Yolları bir şekilde birleşir. Biri kurtarıcı olurken, diğeri şifre çözücüdür. Biri ailesinin intikamı için yemin ederken öteki bir canlı bombadir. Amaçları farklı olsa da kader hepsini bir araya getirir. Hem de hikaye serinin ilk kitabina yakışacak şekilde, merak ettiren bir sonla bitince "Ne okudum ben!" dedirtecek kadar iddialı...
.
Sadece yer ve kişi sayısındaki fazlalık, kim kimdi diye düşünmek beni yordu. Yer yer geçmiş yüzyıllardan bahseden bölümler farklı ve ilgi çekiciydi. Belli bir süre not tuttum, karakterleri ve mekanları karıştırmamak adına. Ama son 100 sayfada taşlar yerine oturdu ve gerçekten konusu güzel ve heyecan dolu sayfalar beni şaşırtıcı sona ulaştırdı. Seri olan #kilit kitabının devamı #anahtar ı çok merak ediyorum. Zira tam nefesimi tutmuşken yazar bizi tarifsiz bir merakta bıraktı gitti. Umarım en kısa zamanda yayınlanır ve hikayenin devamını okuruz.
.
Dünyanın kuruluşundan beri iyiyle kötünün mücadelesiyle dolu bu kitabı gizem, tarih, aksiyon sevenlere tavsiyemdir
"Rabbim beni bağışla! Dilimin söylediğinden beni hariç tut,istersen de tutma. Ama bundan sonra cennetinin yokluğu değil beni cehenneminin yokluğu korkutur."
"Ölmeyi bayılmak zannediyordu şimdiki ateşli gençler ve resimdeki yangına bakarak yanmayı, yanmak zannediyorlardı.Şairin hülyaları hakikate dayanacaktı ha! Ah bu çocuk şarkıları."