Bu kitabı çok büyük keyif alarak okudum. Yer yer kahkaha attım. Damla'nın "hababam sınıfı" nda ki dialoglar çok eğlenceliydi. Verilen mesajlar çok yerindeydi. Şeyma Hanım'ın hem öğretmen hem de bir anne olarak hangi konuların işlenmesi gerektiğini bilmesi ve cocukların davranış şekilleri çok güzel yansıtılmıştı. Özellikle kardeş fikrini kabullenemeyen çocuklarımız için bu kitabı öneriyorum. Böyle kaliteli kitapları okumak ve tavsiye etmek benim için çok önemli. Ben de bir anne olarak asla çocuğuma okutmayacağım bir kitabı tavsiye etmem. Ve bu kitapta tavsiye ettiğim çocuk kitaplarından biri. Mutlaka çocuklarınıza okutun.
Nikbinlik; her şeyin iyi tarafını görmek,iyi huylu olarak yaşamaktan zevk almak demektir. "İyi" olmanın zor olduğu bu zamanda,hakkıyla "iyi" olmak büyük bir meziyetken, bunun mükafatıda öyle küçük olur mu? Bu kitabı okuduğunuzda sağlığınıza,ruhunuza,ailenize,iş hayatınıza yapacağı katkıları yaşadıkça anlayacaksınız.Huzur kaplıyor her yanınızı. "Bu kadar kolay mıydı bunlara ulaşmak!" diyorsunuz.Bir ufak dokunuşla hayatınızın yönü değişiyor.Ve bu ufak dokunuş iyilikten başka bir şey değil.Kendinize ve çevrenize "iyi" olursanız, çevrenizde iyi olmaya başlıyor.Derken domino etkisi gibi herkes iyi
ve mutlu bir hayatı kendilerine ve sevdiklerine armağan etmiş oluyorlar.
.
Bu kısa ve birbirinden değerli bilgilerin bulunduğu kitabı çok severek okudum."Nikbin" kelimesini bilmiyordum, öğrenmiş oldum.O kadar çok satırın altını çizdim ki...İyi ki okumuşum.Başucu kitabı olacak bu güzel kitabı okumanızı tavsiye ederim.Okuyunuz ve nikbin olunuz...
Nikbin OlunuzVictor Pauchet · Buğday Kitap · 202082 okunma