İlgiyle okuduğum ve çok sevdiğim bir kitap oldu.Yazar beni yine yanıltmadı ve kalemine hayran bıraktı.Lacivert ile Beren'in yaşadıkları aşk ve heyecan beni sarmalayıp,Beren'in duygu dünyası içimi ısıttı.Karakterler ve kurgu harikaydi.Tereddutsuz alın ve okuyun efendimÜçüncü kitabı okumak için sabırsızlanıyorum
"Aynen öyle... Gerçek dostlarım için yapmayacağım şey yoktur. İnsanları yarım sevmeyi bilmem, tabiatımda yok. Bağlılığım her zaman son derece güçlüdür."