Yine unutulmaz ve mutlaka tavsiye listemde olacak bir @arkadya_kitap okudum.Sayfaları çevirdikçe kalbim ezildi, nefesim kesildi.Anne olmanın merhametini satırlarda hissederek ve merhametsiz "anne!" olanlara üzülerek okuduklarımı sindirmeye çalıştım.
İspanyol gribinden bahseden hikayede, günümüzde #covid19 salgınıyla yıllar öncesi tedbirler ve tepkiler çok benzerdi. Gözlerim dolarak ve yazarın mükemmel anlatımıyla elimden bırakmadan okuduğum bu kitabı mutlaka ve mutlaka okuyun.Asla pisman olmayacaksınız.
.