Ah gençlik! Hiçbir şeyi umursadığın yok senin. Sanki dünya nimetlerinden yararlanman sona ermeyecekmiş gibi… Kedere, acılara aldırdığın yok, onlarda bile hoş bir yön bulursun. “Ben yaşıyorum ya!.. diye böbürlenirsin. Çünkü günlerin nasıl yıldırım hızıyla ardı ardına koştuğunun farkında değilsin şimdilik.