nil

nil
@nilbitmisbe
ben nil kitap okumayi ve anisi olan sarkilari dinleyerek kendime aci cektirmeyi severim
"Kanatları kırık kelebek; eli uz, evi uzak kelebek. Benim olman için çok mu beklemem gerek?"
Sayfa 76·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kelebeği vur, kavanoza koy, kapağını kapatma. Öleceğini sansın, içi yansın ama nefes alsın."
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kelebek, yükseklerden uçarsa kanatlarının kırılacağını bilmiyor muydu?"
Sayfa 7·Kitabı okudu
Edebiyat

nil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·520 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Temmuz 2021 00:00
·
2021 13. kitabı
Beyza Aksoy
8.4/10 · 4.293 okunma