Anlamlı bir hayat yaşadıktan sonra ne kadar yaşadığımızın bir onemi yok.Bana kalırsa insan yaşamının temel gayesi d kadar basit. Gece uyurken dingin hissettirecek, sabah uyanırken direnç ve enerji verecek duyguyu yakalamak. Yani yaşama tutunacagimiz bir anlam yaratmak, dünyadaki yerimizin izini sürmek ve yaşama sebebimizi bulmak, kisaca yasam dokuyabilmek...