İnsan kendini gerçekleştirebildiği ölçüde hayatta var olabiliyor. Eğer hayatta huzur diye bir şey varsa bu, içinde bir ukde bırakmamakla mümkünmüş, şimdi daha iyi anlıyorum. Sağlıklı günlerinde vaktini verimli ve dolu dolu geçirmiyorsan son zamanlarda depresyona girmen kaçınılmaz oluyor.
Çocuğunuzu şımartır, dünyanın tek sahibi gibi büyütür, istediği her şeyi görevinizmiş gibi anında yerine getirirseniz, başka yol bilmediği için topluluk içimde huzursuz olmaya başlar. eşitlik onun için rahatsız edici olur ve ayrışmak ister.