Nilüfer

- yüreğimi yemeceksin, değil mi? - yemesine yiyeceğim, ama usulcacık, tut ki bir bulutu çiğnermişim gibi.
Sayfa 20·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Uyu oğlum, uyu. Uyu, çünkü çocukluğun tadı bambaşka.
Sayfa 22·Kitabı okudu
İnsan hayatta o kadar çok şeye inanıyor ki. Hem, yürekte güzel şeyler hayal etmek hep iyidir.
Sayfa 30·Kitabı okudu
İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum. Sevince de ölmelerinden korkuyorum.
Sayfa 58·Kitabı okudu
...benim de bir parçası olduğum o soğuk, kemikleşmiş dünyanızın dışına fırlattım kendimi, pistonların üstünde duygusuzca kayan ve kendi etrafında kibirle dönen o büyük mekanizmada sessizce çalışan bir çarktım ben de.
Sayfa 37·Kitabı okudu