Esin

“ Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde, Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde. Sen göreceksin, duyacaksın Parıldayan bir sevi sıcaklığı, Uyuyacak, uyanacaksın. Bakacaksın, benzemeyor Gelen günler geçenlere, Dalacaksın. Bir seviyi anlamak Bir yaşamı harcamaktır, Harcayacaksın. Seni yaşayacağım, anlatılmaz, Yaşayacağım gözlerimde; Gözlerimde saklayacağım. Bir gün, tam anlatmaya.. Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım.. Anlayacaksın. “
Reklam
“Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum.”
“ Sen gelirken ağlamıştın, Orası için. Bil, gidersen de ağlayacaksın, Burası için.”
Yorulduğum, kırıldığım ve karşımda halden anlayan bir insan aradığım zamanlarda anlatamıyorum kendimi. Ve en çok da bu dokunuyor bana. İşte bu yüzden seçtiğim bu yalnızlık, sonuna kadar hak edilmiştir. Hediyesidir hayatına dokunduğum, renk kattığım ve eksikliklerini tamamladığım insanların. Eksik olmasınlar. Hepsinin hatrı derin bir yaradır bende. Şimdilerde daha bir ıssız ve yalnızım ama asla daha mutuz değilim. Evet; eksilerek çoğaldım, kırılarak büyüdüm. Yapılanlara bazen güldüm, bazense çok üzüldüm. Ama sonunda şu gerçeği gördüm: Güçlü olmak zorundayım çünkü kötü gün dostu az olurmuş. Ayakta durmak zorundayım çünkü muhtaç olmaktan daha beteri yokmuş. Hakkım olanı savunmak zorundayım çünkü susanları yok saymak bu insanlarda alışkanlık olmuş. Ve ne olursa olsun, ne yaşarsam yaşayayım kendimi sevmek zorundayım; çünkü beni olduğum gibi sevecek birine rastlamak gerçekten de zormuş.
“… Zor bir yol, güçlü bir sana çıkar. “
Alıntı
Reklam