Hayatımın en mutlu anıymış,bilmiyordum.Bilseydim,bu mutluluğu koruyabilir,her şey de bambaşka gelişe bilir miydi?Evet,bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim,asla kaçırmazdım o mutluluğu.
İçinde hala acıyan bir yer vardı,ama iyi şeyler vaat eden acıydı bu,tamamen kapanmadan önce kabuk tutarken yanan yaralar gibi sıcak,ama yumuşak bir acı.