Kitapta o kadar çok yazım ve dil bilgisi hatası var ki, onlara takılıp kaldığım için okuyamıyorum. Bağlaçlar, ekler hatalı, çoğu yerde
harf hatası da var. Baskıya gitmeden inceleme yapılsa, birileri bu hataları görüp düzeltse ne iyi olur. Yazan kişi kendisi okurken fark edemeyebiliyor çünkü. Maalesef konuya odaklanamıyorum hataları görüyorum sürekli.