Ayni.x.17

Ayni.x.17
@nimra
ŞANLIURFA
12 Kasım 2003
39 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
ben gidiyorum
Sayın 1k ailesi hakkınızı helal edin. Çoğu kişinin iletisne kapak laf yapıştırdım. Sizin iletilerinizle dalga geçtim. Bu ramazan ayında çarpılmak istemiyorum lütfen hakkınızı helal edin. (Beddua etmeyin beddua döner sahibini bulur.)😊😊😊😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz üşengeçler istesek dünyayı fethedebiliriz ama işte durumu biliyonuz gençler
Ben bir bir garip aşık elimde çatal kaşık aşkı yedim bitirdim sana kaldı bulaşık. Hadi sana kolay gelsin ben kaçar....

Ayni.x.17

, bir kitap okudu
Puan vermedi·375 syf.·
2019 5. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma