Ayni.x.17

Ayni.x.17
@nimra
ŞANLIURFA
12 Kasım 2003
39 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Ben bir bir garip aşık elimde çatal kaşık aşkı yedim bitirdim sana kaldı bulaşık. Hadi sana kolay gelsin ben kaçar....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ayni.x.17

, bir kitap okudu
Puan vermedi·375 syf.·
2019 5. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma
Salağa yatın ama uyuyakalmayın
sakla samanı geli zamanı mayısta okulu kırmanın tam zamanı