Daha önce hiç Harry Potter okumamıştım. Ama şuan kitaba aşığım. Kitaptaki çizimler de çok güzeldi.Dudley'e çok sinir oldum. İlk başta Snape'i sevmiyodum ama sonra sevmeye başladım. Bence kesinlikle okumalısınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok geç keşfetmiş olmama çok üzülüyorum. Sürekli duyuyordum ama bir türlü okuyamıyordum. Güzel hikayesi ve resimleriyle beni çok büyüledi. Daha sonra filmini de izledim.Çok güzeller...