Birileri ile aynı anda aynı satırları birbirinden habersiz okumak,benzeri duyguları hissetmek ve sonrasında bunu keşfetmek hissi bir başka heyecan uyandırıyor bende.Bilmediğim bir memlekete hemşehrimi bulmuş hissine kapılıyorum.
Ben şuna inanıyorum ki,üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikabalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız