Ecrin Emre

6/10
·384 syf.··
2024 17. kitabı
Abartıldığı kadar gerçekten yok öncelikle katili tahmin etmek çok kolaydı ve katil sonda çok kolay teslim oldu fikrimce erkek karakter çok iyiydi ama kızda bir git geller vardı. Bir diyor ki yok ben işte kaç yıldır bu işi yapıyorum sonra ceset gelince kalıyor bir sahnede polis cesete bakamıyor bu kız bakıyor öbür sahnede kız kusacak gibi oluyor. Ama kitabın sonlarına doğru bu düzeliyor baya. Amcası da psikopatın teki yani nasıl o yıllarda güvenip yanına gidiyor ben anlamadım. Mesela kitabın başında bir derse gidiyor sonra dersler kesiliyor birden yani böyle çok bölük pörçük hissiyatı uyandırdı bende. Ama seveni de anlarım ben zaten çok sevmem dedektifçilik kitaplarını da anla 4 kitap ne yazdın ya ne hikmetse bu kasabada da tükenmemiş mi katiller neyse ya yine de siz okuyun beni çok dinlemeyin ben kitaba karşı gereksiz bir kin besliyorum nedense
Gölge ve KanKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 20191,305 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
7/10
·500 syf.··
2024 19. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2024 15:14
Öncelikle hayatınız boyunca hiç açlık oyunları labirent uyumsuz gibş distopyaları okuyup izlememişseniz bu kitaba bayılırsınız. Çünkü kitabın konusu bunları böyle almışlar karıştırmışlar. Yani kitabın bu kadar abartılmasındaki sebep 1-) erkek karakter ki ben de bayıldım cidden 2-) zaten harika oldukları ispatlanmış konuların üzerinden yazılması Bu kitabın kötü olma ihtimali yoktu. Ama abartıldığı kadar da iyi değil. Konusunu bilmeden almıştım bilseydim almak yerine PDF okurdum. Spoiler Bunun dışında kitabın içinden konuşmak istediğim kai nin kahpe babası öldü diye bu kadar cinnet geçirmesi şaka mı ve bu salak abisinin( ismini unuttum) bu yok beni kandırdılar yok işte gidin bulun o kızı ya sen kimsin çocuk daha iki gün önce ağlıyordun yok bana dışarıyı gezdirin yok ben kai gibi olmak istiyorum. Senin kendi kişiliğin bile yok babasının oğlu. Allahtan kai var da krallık emin ellerde. Gerçi bu da aynı şeyin dalı babası öldü diye kızı bir asmadığı kaldı o da yakındır gören sanır babası cennetlik hayır bir de kız belli ediyor sevmediğini krallığı sen evinde (sarayda) gezerkene o kız toprak üzerinde yatıp aç aç oturuyordu. Sence babanı ne kadar seviyor olabilirdi ya Allah Allah. Ya bak anlıyorum senim de sorunların var haklısın da sorunlarının sebebi de babandı yani ne diyeyim sana. Kızın ne anasını bıraktı ne babasını ne arkadaşını hala diyor sen babamı öldürdün te Allahım ya neyse yine de kaiyi seviyorum ama çaktırmayın
PowerlessLauren Roberts · Beta Byou Yayınları · 2024981 okunma
4/10
·384 syf.··
2024 22. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2024 20:07
Yani gerçekten büyük bir hayal kırıklığı. Yine hiçbir şey anlatmadı yine bir gün düşmanken öbür gün aşık oldular. Bir de sanırım fazla zengin insan okumayı sevemiyorum ben sınıf kinim azıyor. Neyse öncelikle ben gerçekten de smut okumayı sevmiyorum bıktım artık hepsi aynı. Düşman smut aşk smut bir sorun çıkıyor çözümü ne tabiki bir tutku fırtınası ve smut. Aslında belki bu düşmanlık işi daha derin işlenseydi ve kadın karakter kendini nişanlılığa bu kadar çabuk adapte etmeseydi daha çok sevebilirdim. Kitabın başında bir konusu vardı geldik 100 küsürüncü sayfaya ve birden kitabın konusu yok oldu resmen. Çarpık serisinin de ilk kitabını okumuştum ve o bu kitaptan da beterdi. Sorunu yazarda ve yazarların smut sevdasında bulmaya karar verdim
Öfke KralıAna Huang · Martı Yayınları · 01,981 okunma
10/10
·720 syf.··
2024 21. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2024 21:43
Öncelikle normalde kolay kolay inceleme yazmadığımı belirterek başlamak istiyorum. Bu kitap benim üzerimden tır gibi geçti. Bunun kendimi birçok yönden kitapla bağdaştırmamla çokça alakası olmasıyla birlikte bu kitap uzun zamandır yayımlanmış en iyi genç kurduğu demekten de kendimi alamıyorum. Her kitabın kategorisine göre değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum ve bu kitap genç yetişkin lise kurgusu bölümünün başını çekiyor bence. Öncelikle erkek karakterimizin uzunca, yapılı, kesinlikle en popüler olan olması kızın ise küçük ama güzel zorbalanan olması ilk defa karşımıza çıkan bir şey değil. Ama bir kitapta -ki kitap 700 küsür sayfa- yavaş yavaş içimde işleye işleye ilerleyen ilişkiler görmek bu mecrada az karşılaşılan bir durum. Ön planda yalnızca aşk olmaması çokça problemin -aile içi şiddet, anksiyete gibi- iki sayfa sonra yok olmaması gibi yönleriyle beni kendine çekti. Mesela kızın işte ailesiyle sorunları var ve yani 700 sayfa boyunca sorunları olmaya devam ediyor ortadan puf yok olmuyor ya da işte erkek karakterin bir sakatlık problemi var bunla ilgili sürekli bir işleme var. ya da kzı karakter ilk bölümlerde bir kaza geçiriyor ve işte ya sen benim kafama nasıl top atarsın diye cırlayıp ortalığı birbirine katmak yerine gerçekten sakatlanıyor ki bu gibi kitaplarda genelde kız erkeğin kucağına geçince hemencecik iyileşir. Kız kafa travması geçiriyor! İşte bu uzun zamandır görmediğimiz şeylerden biri kitabı herkes sever mi kesinlikle hayır ama bence herkes tarafından bir şansı hak ediyor Ha tabi bunlar dışında erkek karakterin gerçekten bir karakteri var bence yani keskin kararları, yapmam ve yaparım dediği şeylerin olmasını seviyorum. Ve daha 17sinde biz bu karakter tiplemesini artık 30 undakilerde göremiyoruz. Kız karakterden bahsetmek bile istemiyorum.
On Üç’ü BağlamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,604 okunma