Beni düzenli olarak kaygılandıran şeylerden biri de haberlerdi.
-Sizden nefret ediyoruz.Sizi yok etmek istiyoruz.Hepinizi
-Ama ben hiç bir şey yapmadım ki.Sadece bir çocuğum ben.
-Umrumuzda değil.Sizden nefret ediyoruz!Sizi yok edeceğiz.
Ama incelik nedir? Şık restoranlarda yemek yerken çatalı hangi elinle tutacağını bilmek midir? Yoksa komşun hastalandığında hastanede günlerce yanında refakatçi kalabilmek midir?
İnsan kanı içen tüccarlar avazı çıktıkları kadar:
-Yer isteyen var mı? diye bağırıyorlardı.
İçimi öfkeyle dolduran bu kalabalığa:
-Benim yerimi isteyen var mı? diye bağırmayı düşündüm