Nasıl da biricik gezer; bir olanı anmaktan gafil...İnsan ki “Kün”, emrinin yegâne muhatabı, nefesinin farkında olmadan nefes alıp verir de nefsini razı edemez nefesin sahibine.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşayacağı kader, kendinden sonraki tüm sabırlı kadınlara da örnek teşkil edecekti. Hiçbir zaman yalnızlık hissi ile ürpermeyeceklerini, tek başına başlarına da olsalar başarabileceklerini, Allah'la baş başa kalmış bir kuldan daha güçlü bir başka kişinin olamayacağını fısıldayacaktı onun bu dik ve onurlu duruşu...yetim bir kızın neleri göğüsleyebileceğini anlatacaktı Meryem'in bu zorlu imtihanları...
“Simyacılar, madenleri arıtan ateşi gözlemlemek için yıllarca laboratuvarlarına kapanıyorlardı.Ateşe bakmaya kendilerini öylesine veriyorlardı ki, vicdanlarında, dünyanın bütün fani değerlerinden kurtulup arınıyorlardı.Ve sonunda,bir gün, madenleri arıtmanın aslında kendilerini arındırmak olduğunu anlıyorlardı.”
“Daima aklımızda tutalım ki insan Rabbini bilmezse kendini bilemez,Rabbini kaybettiği zaman ise bütün anlamları kaybedecektir.Rabbini unuttuğu gün kendini unuttuğu gün olacaktır.”