Sosyal medyada insanların çok sevdiğini/önerdiğini gördüğüm bu eserden bahsettiğim popülerlikten dolayı beklentim oldukça yüksekti. Ancak yine sosyal medya popülerliğine çok da anlam yüklememek gerektiğini öğrendiğim bir okuma oldu diyebilirim.
Yazarın mizahı, yer yer sarkastikliği benim mizah anlayışımla uyuşuyordu diyebilirim. Eğlenerek okuduğum yerleri vardı ancak kitabın genel anlatımında, sonuçta vardığı noktada bana hiçbir şey katmadı ya da hissettirmedi.
Tam bir otobiyografi ya da tam bir kurgu değil tam ikisinin ortasında bir eser.
Daha önce bu tarz okumuş olsam da onlarda daha farklı kaygılar, dertler vardı. O yüzden belki bu kitapta öyle bir çıkarım yapamadığımdan sevdiğim ya da önereceğim bir kitap olmadı.