yani insanların sertliğine ve kabalığına dayanamadıkları kendi çağlarının değil de, geçmiş zamanların mobilyaları ile evlerini döşemeleri tamamen berbat bir zayıflık halinin göstergesi, diye düşündüm. kendilerini ortadan kalkmış şeylerin, her türlü karşı çıkışa olanaksız kılan yumuşaklığı ile çerçeveliyorlar.