Nisa

Nisa
@nisatp
@nisatp·
·
sabitlendi
Güvendiğimiz kimse yoktu, herkes,her şey yabancı ve belirsizdi.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun konuşuşunda , bakışındaki başkalığın , asırların yarattığı yüksek bir medeniyetin eseri olduğunu , kemiklerinde hissediyordu.
Sayfa 164
Yine iç gönül şişem kırılıp kenara düştü.
Sayfa 87
Her şey an, an nûr içinde, sonra daimî karanlık... İşte geldi, işte gidiyor... İnsan ömrü, kâinatın hayatı nur içinde bir an görünüp sönen hayal... Bir gölge oyunu.
Sayfa 125
Kaynağına dönen damla, güneşe dönen ışık parçası ayrı mıdır, değil midir? Ben, sadece hepimizi içine alan muazzam bir vahdetin parçası olduğuna iman ettim. Bundan ötesi, perdenin bu tarafında kimse idrak edemez.
Sayfa 86