"Hala anlamıyorsun değil mi?"
"Neyi anlamıyorum?" diye sordu ufacık bir sesle.
"Seni. Beni. Bizi. Bunu." Aklıma gelen kelimeler ağzımdan düşünmeden çıktı. "Sen benim aradığım kadınsın Sabrina. Bu dünyada benim için senin dışında başka kimse yok. Eğer arabayla giderken yolun kenarında seni görseydim ne yapardım biliyor musun? Senin yanında beş saniye geçirebilmek için bir ya da iki buji sökeceğime inansan iyi edersin. Sen hayallerimdeki kadınsın."
Hannah'ya, "Eve gidip onun saçını örmen falan gerekmediğinden emin misin?" diye sordum. "Kızlar moral desteği için böyle şeyler yapar, değil mi?"
"Evet Dean. Aynen öyle yaparız. Saçlarımızı örer, ardından çıplak yastık savaşı ve öpüşme çalışması yaparız."
Logan'la aynı anda, "Gelebilir miyim?" dedik.