#kitapyorum
#aybatarken
#steinbeck
#2020-1.kitap
#sayfasayısı 110
#aslıbiçen çevirmen
Steinbeck vazgeçemedigimiz bir yazar olduğu için okuduğum 13.kitabı ile beni yine benden aldı götürdü.Adamın insanları tarif etmesine bayılıyorum.Sel yayıncılık ta güzel baskısı ile mutluluğumuzu perçinledi.okuma yönünden iyi başlayamadığım 2020 yılı açığımızı kapatacak fırsatlar sunacaktır.en azından umudumuz var.
Kitabımız kapağından da anlaşılacağı üzere savaş ile bağımlı bir eserdir.Sayfa sayisı az olsada içeriği gercekten bizleri doyuracak niteliktedir.Özellikle özgürlük üzerine insan duygularını çok güzel işlemiş yazarımız.Tavsiye edermisiniz sorusuna cevabımız böyle bir sorunun sorulmamış olması yönündedir.Steinbeck kitapları okunmaz yaşanır düzeydedir.Sağlık ve esenlikler dolu günler