#kitapyorum
#regina
#cengizdağcı
#2019-66.kitap
#sayfasayısı 127
İnsan yazar da olsa sevdiklerini kaybettiğinde başından geçenleri , ruhunun derinliklerinei ifade de zorlanıyor.Ortada 50 küsur senelik bir evlilik ve aşk varken bunu acısıyla , tatlısıyla anlatmak zor olsa gerek.onca seneden sonra bile hâlâ ilk günkü kadar yoğun yaşanılan sevgiye şapka çıkartılır sadece.Dağcı her ne kadar müslüman olsa da , merhume eşi Regina Katolik olmasına rağmen iki karşıt görüşlü dinin aralarında sorun yaratmasına müsaade etmemiş.Hal böyle olunca ,uzun süreli mutluluklarına hiç bir art düşünce yer etmemiş.Yazarımız kitabı ,eşi vefat ettikten sonraki düşünceleri ve hatıraları ile bizlere sunuyor.Zorlu yaşam koşullarına birlikte göğüs germiş bir çifti tanımak için ideal bir kitap.esenlik ve mutluluk dolu yarınlarınız olsun.