"el-Gazali, vezir Nizamu'l-milk'ün huzurunda yapılan bir münakaşada, mecliste bulunan başka alimlere üstün geldiği için onun tarafından Bağdat'taki Nizamiye Medresesi'ne müderris tayin edilmiş ve 484/1091'de orada derslerine başlamıştı (burada, Hasan-ı Sabbah'ın Alamut'u zapt ederek, orayı dini-siyasi propagandasına üs yapmasının 483/1090 yılında olduğunu hatırlatmak yerinde olacaktır)."
Lütfen artık şunu anlayalım: bizim dahilere ihtiyacımız yok. Normal zekasıyla sürekli çalışan, her günü bir adım öne götüren, ne yaptığını, kim olduğunu bilen, sorumlu ve bilinçli insanlara ihtiyacımız var.