Gözlemlediğim kadarıyla insanların çoğu buzdağına benziyor. Buzdağını bilirsin, küçük bir bölümü okyanu sun üzerindedir. Sen bunu görürsün. Buzdağının bir de göremediğin, suyun altında bulunan büyük bir kütlesi daha vardır. Buzdağının % 10-15'lik bölümünü görebili yorsan % 85-90'lık bölümünü göremezsin.
İnsan da böyle değil midir?
Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır da olsa, hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.