Dilara

Dilara
@nolandd
"Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim."
Reklam
İnsan bir şey yapmalı, öyle bir şey ki... Yoksa hiçbir şey yapmamalı. Düşünüyorum: Elimizden ne yapmak gelir? Hiç!...                                                      

Dilara

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2022 30. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209bin okunma

Dilara

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
2022 29. kitabı
Nihad Sâmi Banarlı
8.6/10 · 2.917 okunma