Bazı şeyleri yaşamadan anlayamazsınız, üzerinde yorum yapamazsınız. Yalnızca şu kadarını söyleyeceğim : Manevi yoksunluk, bedensel her türlü ıstıraptan ağırdır.
Belki yanılıyorumdur, ama bence bir insan en iyi gülüşünden tanınabilir. Yeni tanıdığınız bir insanın gülüşünden ilk anda hoşlandıysanız, çekinmeden onun iyi bir insan olduğunu söyleyebilirsiniz.