...daha önce defalarca söylediğimiz gibi, insan soyunun ahlaki kusuru ne bugüne özgüdür ne de düne, tarihseldir, çok eski zamanlardan gelmektedir, şu an birbirimizle dayanışma içinde gibi görünüyoruz, fakat yarın birbirimizi yemeye başlarız...
Deliliğinizin geçici olduğuna, sürmeyeceğine bütün ruhumla inanmak istiyorum, yarın, daha fazla beklemememiz için göklere dua ettiğim bir yarın, pişmanlığın kalplerinize yavaş yavaş gireceğine ve köklerin kökü ulusal topluluğa ve baba evine asi evlatları olarak geri dönerek kanunlara uyacağınıza inanmak istiyorum.
Hayatımız, bizi bir araya getiren ya da ayıran dış olaylardan daha derin bir akışa sahiptir; hayatın derin büyüsü sadece duygulara ulaşabilir, biz onu yönettiğimize inansak da duyulara ya da kadere hükmedemeyiz.