aiş

benim yerime de sev bekletme hayatı
Şarkı sözü işte
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah'ım tekrarını nasip et 🥺🥲💜

betül

@abendam
·
aişeyle haremde oturup halimize hamdettiğimiz o serin akşamı özledim
Entrikacı değilim, bununla da gurur duyuyorum. Saman altından su yürütmüyorum, kurnazlığa kaçmadan açık seçik hareket ediyorum, ki istesem ben de onlar gibi başkalarına zarar verebilirdim, hem de ne zararlar verebilirdim, hatta kime ne yapabileceğimi de biliyorum, ama adımı lekelemek istemiyorum ve bu anlamda pes ediyorum.
Edebiyat
ocaktaki lekeleri cif olmadan çıkarınca bile itsraile beddua ediyorum, kinimizi kurutma Allah'ım
değişmezse bu zaman, ne ağlatır ölenler, ne sevindirir doğan