varlığımın bütün olumsuz biçimlerine beni taşıyan kasvetli hayalgücümü kullana kullana, bütün kadavra olasılıklarımı tüketmiş, nasıl çürüyeceğimi hiçbir şekilde tahayyül edemez ve hiçbir tabutta yer bulamaz oldum sonunda.
ona tıpkı jodie'nin sarılacağı gibi sarıldı ve bıraktı ki annesini gönlünce hatırlasın. insanın ağırlığını, kısa süreliğine de olsa başkasının üstüne bırakması güzeldi.
"ablam annemin anne falan olmadığını söylüyor. biz sadece aptal bir genç kızın yaptığı bir hataymışız, o günden beri de hatasından pişmanlık duyuyormuş. babam öldükten sonra an-niş kendini ön plana koymaya karar verdi."
"iyi de anneler öyle yapmaz ki."