Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Bu Tanrı niçin vaktiyle bunca mucize yaratmışken, artık bizim için yapmak istemiyor?
Sayfa 105 - FoL
Reklam
Dinler, en güçlünün zorbalığının,en zayıfı ele geçirmek istediği frenden başka nedir ki ?
Sayfa 104 - FoL
İnsan doğası gereği ölümsüz olmayı arzulamaktadır.
Sayfa 91 - FoL
Ey bahtsız insanlık! Senin o kendini beğenmişliğin seni nasıl bir zırvalama derecesine getirdi.
Sayfa 68 - FoL
Abart ..
Bütün aklı başında insanlar, insanları sonsuza dek mutsuzluğa gömmek için yaratacak kadar acımasız, tutarsız, barbar bir tanrı kabul etmektense, Tanrı’ya inanmamayı çok daha kolay bulurlar.
Sayfa 64 - FoL
Reklam