“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
| Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevdiğim ve yolumda sevilmeye layık kimler varsa, varlığı ve sağlığı daim olsun. Tenleri sıcak kalsın, enerjileri taşsın. Neyim varsa bölüşecek, neyim yoksa bulup getirecek sevdiklerim hep yanı başımda olsun. Tıkanmış, yavaşlamış işlerime Hızır eli değsin. Kapılarım hayıra ve dahi kolay olana açılsın. Bolluk, bereket, sevgi ve saygı hanemden eksik olmasın. Dünya, ülkem, şehrim, barış, huzur ve sevgi içinde kalsın. Tüm dünya çocukları içinde benim de çocuklarım hep güvende olsun ve gülsün. Hayallerimin hayır ise gerçeğe dönüşmesine. Sevgiyle, şükranla ve teslimiyetle yaşamı kucaklamaya niyet ediyorum. Amin.
Herkesi dinlemeyin, herkesle empati kurmayın, çok cümle çöplüktür. Bir çoğumuzun yakından bildiği “ Çöp kamyonu teorisi” de bunu tam olarak şöyle açıklar; İnsanlar içinde kızgınlık, kırgınlık, hayal kırıklığı taşıyan bir çöp kovası taşır, bir gün gelip dolduklarında çöplerini boşaltacak bir çöp kamyonu ararlar. Çoğunlukla, söyledikleri ile yaptıkları asla birbirine uymayan, bu çöpü çok insan profiline karşı kendinize yapacağınız en büyük iyilik, o çöp kamyonunun siz olmadığınızı hatırlatmaktır. Sadece gülümseyin, iyi temennilerde bulunun. Hayatınızın %10 u karşılaştığınız olaylar, %90 ı ise onu nasıl alıp karşıladığınız ile ilgilidir.