b..

İyi geceler 😊👻✨ Rahat uyuyun..🌹 Herşeyi kafanıza takmayın yoksa uyuyamassınız..🍓
Reklam
"Burası neresi bilmiyorum ama.. Seni çok seviyorum.. ♡✧
İtiraf zamanı:d
1.hiç erkek dövdünmü? Me:ewt çook.d 2.en sewdigin renk? Me: siyah 🖤 3.onsuz yapamam dediğin şey? Me:telefon vs tablet 4.En sewdigin yemek? Me: belirsiz xfxfxfxfx 5.kıskançmısın? Me: aşırı -_- 6.eglencelimisin? Yoksa komikmi? Me: her ikiside 7.kaç tane sewgilin oldu? Me: bilmiom XD 8.yazımı ?kışmı daha çok sewiyorsun? Me:farketmez. Cevapları alalım bakalım .d Boş geçme cevapla. İnsan yemioz ok :D Cevaplmiycaksan yazma ok.
Anket
'biri kitap hırsızydi; Diğeri ise gökyüzünü çalmıştı..'
Reklam