1.hiç erkek dövdünmü? Me:ewt çook.d
2.en sewdigin renk? Me: siyah 🖤
3.onsuz yapamam dediğin şey? Me:telefon vs tablet
4.En sewdigin yemek? Me: belirsiz xfxfxfxfx
5.kıskançmısın? Me: aşırı -_-
6.eglencelimisin? Yoksa komikmi? Me: her ikiside
7.kaç tane sewgilin oldu? Me: bilmiom XD
8.yazımı ?kışmı daha çok sewiyorsun? Me:farketmez.
Cevapları alalım bakalım .d
Boş geçme cevapla.
İnsan yemioz ok :D
Cevaplmiycaksan yazma ok.