Ceylan

Ceylan
@normalmiyizabi
"Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında." Franz Kafka
Felsefe-Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Körler her şeyi kapkara gördüklerini söylerler, ama ben her şeyi bembeyaz görüyorum.
Sayfa 11
"Sorgulanmamış bir hayat yaşanmaya değmez"
Sayfa 55
Bazen unutmamak yaralar insanı...
Sayfa 51
Ve şarkı devam ediyordu...
"Suçlu ne sensin ne de benim/ şimdi sensizim sen de bensiz..."
Sayfa 30