Nesrin

Nesrin
@nosanora
"De ki: Namazım, ibadetlerim, hayatım ve ölümüm, alemlerin Rabbi Allah içindir." (Enâm 162)
Cenaze evlerinde de öyle olmaz mı?
"İnsan karşıdakine ağlamaz, ona bakar, ona ağlıyormuş gibi yapar ama asıl kendine ağlar."
Sayfa 117·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yalnızlığın da yaşlılığın da bin türlü hali var şu dünyada. En beteri, ikisinin bir arada olması, en beteri yaşlı yalnızlığı. Öbür bütün yalnızlıkların bitme ihtimali var. Bunun yok. Bundan ancak ölürsen kurtulursun."
Sayfa 100·Kitabı okudu
"Dönecek yeri olanlar terk etmekten korkmuyor belki de."
Sayfa 93·Kitabı okudu
Sonunda tükenenler...
"Ben kendi kendimin annesi, babası, dayısı, amcası, teyzesi, uzaktan akrabası, çocuğuydum.... Kendi kendime ne çok şey yapıyordum... Hâlâ da yapıyorum. Her şeyi kendi kendime yapa yapa sonunda yitip bitirdim kendimi..."
Sayfa 83·Kitabı okudu
Masal sandıklarımızdan geriye kalanlar...
"Böyle mutlu olacaktık biz... Olmadı. Olmamasına şaşırmadım da üzülmedim de. Ama uyandım. Beni, benimle aynı sınavlardan geçmemiş hiç kimsenin asla anlayamayacağına uyandım."
Sayfa 18·Kitabı okudu