Dedemin el yazısı.
"Soldan sağa altı harfli bir tatlı, Meltem."
Bir anlığına zaman katlandı sanki...Ömrüm boyunca aradığım o güven duygusu, kayıplarımın arasında saklanmış bir hazine gibi önüme serildi.. O an, içimde yıllardır aç kalan bir yanım doydu. İlk defa kendimi gerçekten tamamlanmış hissettim. Bu kadarcık bir sevilme, bu kadarcık bir sevildiğini bilmeydi hayattan istediğim."
"Kurtaramazsın. Kurtarmamalısın da.... Kırkımdan sonra öğrendim, herkesin bir tekamül yolculuğu olduğunu. Kimseyi yolundan çeviremezsin. Saygı duyman gerekir. Müdahale edemezsin."