m
Arzularımız gerçəkləşdi Sən getdin Bu xarabalıqlardan Gələcəyinə fokuslanıb Hərkəsi burda qoydun Amma O batağlıqda məndə qeybə çəkildim Dünən son dəfə səninlə Görüşümüzü xəyal edirdim Amma sənin bir anda Xəbərsiz getməyin Son xəyallarımıda batırdı Yolun açıq olsun gözəlim. Ümid edirəm Yad diyarlarda Heçbir çətinliyin olmayacaq Olsa belə Mənə bildir. Çünki biz Lazım olduqca Birbirimizə qarşı Eyni anda Qardaş-Bacı Ata-Ana Sirdaş Yaxın dost Vəya ən əsası Yoldaş Olmuşuq. İlk ikisi bəlkə də qəribə
İki arkadaş bir gün define aramaya çıktılar. Üç gün kazdılar. Dördüncü gün gerçekten sandık buldular. Heyecandan elleri titriyordu. Sandığı açtılar. İçinden sararmış bir not çıktı: "Kazmaya devam edin. Biz de bulamadık." Adamlar birbirine baktıkları sırada kürek bir şeye daha çarptı. "Tak!" İkisi de yeniden umutlandı. Toprağı biraz daha açtılar. Bu kez ikinci bir sandık çıktı. Adam heyecanla kapağı kaldırdı. İçinde başka bir not vardı: "Biz ilk notu yazan ekibiz. Siz de bulamadınız demek..." Altında tarih vardı. 1968. Adam derin nefes aldı ve diğerine şöyle dedi: - "Bizim kaderimiz hazine bulmak değil." - "Ne peki?" Çukurun duvarına yaslandı: - "Başkalarının pes ettiği yeri devralmak..." Adam cebinden kalemi çıkardı. Kâğıda usulca bir şeyler yazdı ve Sandığı kapatıp tekrar gömdü. Notta şu cümle yazıyordu: - "Biraz daha kazın. Umudu biz de burada kaybettik."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazık.. Yazık ki yazgımın boyası koyu.. İlmektir boynumdaki ama ben kimsenin kölesi değilim.. Tarantula yazdılar diye göğsümdeki yaftaya, tarantulaymış benim adım diyecek değilim..Tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime rab bellemeyeceğim.. Razı değilim beni tanımayan tarihe, beni sinesine sarmayan tabiattan rıza dilenmeyeceğim. İsmet Özel /Of Not Being A Jew
Geceye not bırak...
Gece beni ne kadar uzaklara götürdüyse, sabah hep sana çıkardı."
Edebiyat
Geceye bir not#3:
Seviyorum içi dışı bir olmayı. İnsanlara olmadığın biri gibi görünmek ,maskeler takmak büyük bir aldatmaca,gün geliyor tüm maskeler suya düşüyor... Rabbim sen aldatan ve aldanan olmaktan bizi muhafaza et🍃
Duygu ve Düşünce
✍kendime not.. (26.06.2026) -umarım- bu ay sonuna dek (haziran 2026) buraya bir kitaba dair inceleme yazacağım.. (-again umarım- yazmayı düşündüğüm bu incelemeyi olur da yazarsam, yazdığım bu inceleme sebepli başıma bi' şiĞ gelmez.. -bence- gelmez.. bikaĞs, ay hoĞp..) & -again umarım- yine bu ay sonuna dek (haziran 2026) buraya yakın dönemin yazın dünyasında -bence- rüzgar estiren bir konu özelinde kendi düşüncelerimi içeren bir ileti yazacağım.. kendime notum bitti.. ay em goYing to Dı tekel Et Dı moĞmınD.. lol.