Bir kuş yaşıyordu bende.
Bir çiçek dolanıyordu kanımda.
Yüreğim bir kemandı.
Sevdim ya da sevmedim.
Ama ara ara sevildim.
Bana da neşe kattı: ilkbahar, tutuşan eller,
mutluluğa özgü tüm şeyler.
İşte böyle olmalı insan!
(Burada bir kuş yatıyor.
Bir çiçek.
Bir keman.)
Juan Gelman (1930-2014 / Arjantinli şair)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'İşte hayatın en güzel tarafı da buydu;
Her şey olabilirdi. Her ne kadar olasılıksız olursa olsun, olabilirdi. Olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.'